وبلاگ ثبت فارابی

ثبت شرکت در الهیه تهران در ۲ روز!!

مشاوره رایگان

مشاوران ارشد ثبت فارابی آماده پاسخگویی به شما عزیزان در خصوص امور ثبتی می باشد.
👇👇👇 درخواست مشاوره رایگان 👇👇👇

مطالبی که در این مقاله میخوانید :

👇👇👇 درخواست مشاوره رایگان 👇👇👇

ثبت شرکت در الهیه برای افرادی که از طریق ثبت شرکت در تهران قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند می تواند هوشمندانه ترین تصمیمی باشد که بتوان گرفت.

همین الان می توانید از طریق پر کردن فرم مشاوره رایگان در بالای صفحه ثبت شرکت خود را آغاز نمایید.

ما در این مقاله به بررسی مراحل، مدارک لازم، شرایط، هزینه‌ها و مدت زمان ثبت شرکت در الهیه میپردازیم تا شما بتوانید با اطلاعات کامل و دقیق، این فرآیند را به سادگی انجام دهید.

مراحل ثبت شرکت در الهیه

اما مراحل عمومی ثبت شرکت در ایران طبق قانون تجارت و بخشنامه های داخلی اداره ثبت شرکتها یکسان و به شرح زیر است:

  1. استعلام نام: ابتدا باید استعلام نام شرکت را انجام دهید تا مطمئن شوید نام انتخابی شما با نام شرکتهای دیگر تداخل ندارد. این استعلام معمولاً توسط دفتر ثبت شرکت یا سامانه‌های آنلاین انجام میشود.
  2. تهیه مدارک لازم: مدارک هویتی اعضای شرکت، تصمیم‌نامه انشاء شرکت، اطلاعات مکان فعالیت شرکت و سایر مدارک مرتبط را تهیه کنید.
    در پایین مقاله به صورت کامل مدارک مورد نیاز را معرفی کرده ایم.
  3. تدوین اساسنامه: در صورتی که شرکت حقوقی ثبت می‌کنید، باید اساسنامه شرکت را تدوین کنید. اساسنامه شامل اطلاعاتی مانند نام و آدرس شرکت، اهداف و فعالیت‌های شرکت، سرمایه اولیه، حقوق و وظایف اعضا و مدیران است.
  4. ثبت شرکت: پس از آماده‌سازی تمام مدارک و تدوین اساسنامه، به دفتر ثبت شرکت محلی مراجعه کنید و مراحل ثبت را طی کنید. این شامل تحویل مدارک، پرداخت هزینه‌های مربوطه و امضای مراحل ثبت است.
  5. دریافت شناسه ملی شرکت: پس از ثبت شرکت، یک شناسه ملی شرکت دریافت خواهید کرد که برای انجام امور مالی و مالیاتی شرکت لازم است. این شناسه ملی همان شماره ملی اختصاصی در زندگی روزمره می باشد.
  6. آگهی ثبت شرکت: ممکن است نیاز باشد آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی و یا سایر رسانه‌ها منتشر کنید.
  7. ثبت در اداره امور مالیاتی: شرکت خود را در اداره امور مالیاتی ثبت کنید و مسئولیت‌های مالیاتی را بر عهده بگیرید.

 

مدارک لازم برای ثبت شرکت در الهیه

 

برای ثبت شرکت در الهیه، نیاز به تهیه و ارائه مدارک مشخصی داریم.

این مدارک ممکن است بسته به نوع شرکت و قوانین محلی متفاوت باشند، اما به طور کلی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تمام اعضای هبات مدیره و سهامداران و بازرسین (در شرکت سهامی خاص ) باید دارای مدارک هویتی معتبر باشند.
  • تمام اعضایی که قصد دارند در هیئت مدیره شرکت باشند باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشند.
  • شماره موبایل اعضا باید فقط به نام خودشان باشد.
  • شماره موبایل اعلامی با شماره موبایل ثبت شده در سامانه ثنا باید یکسان باشد.
  • هیچ کدام از اعضای هیات مدیره نباید دارای سوء پیشینه کیفری باشند.
  • چک برگشتی داشتن هر کدام از اعضا ممکن است که مانع افتتاح حساب برای شرکت شود.
  • اعضای هیات مدیره هیچ کدام نباید زیر هجده سال سن داشته باشند.
  • برای ثبت شرکت مسئولیت محدود باید تمام سرمایه اولیه اعلام شده را در حساب در شرف تاسیس شرکت بلاک نمایید.
  • برای ثبت شرکت سهامی خاص کافی است که سی و پنج درصد از سرمایه اولیه اعلام شده را در حساب در شرف تاسیس بلاک کنید.

هزینه ثبت شرکت در الهیه

 

هزینه‌های ثبت شرکت در الهیه شامل موارد مختلفی می‌شود که در ادامه به تفصیل توضیح داده‌ایم:

هزینه ثبت شرکت: این هزینه شامل هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت در دفتر ثبت شرکتها و هزینه‌های اداری مرتبط مانند تهیه استعلام ها و انجام مراحل ثبت است.
هزینه‌های حقوقی: اگر از خدمات وکیل یا مشاور حقوقی برای راهنمایی در مراحل ثبت شرکت استفاده میکنید، هزینه‌های مربوط به خدمات آنها نیز باید در نظر گرفته شود.
هزینه‌های مرتبط با اساسنامه: در صورتی که اساسنامه شرکت خود را توسط وکیل یا مشاور حقوقی تهیه میکنید، هزینه‌های مربوط به تدوین اساسنامه نیز باید در نظر گرفته شود.
هزینه‌های مربوط به مالیات: ممکن است نیاز به پرداخت هزینه‌های مربوط به مالیات برای ثبت شرکت داشته باشید.

در کل، می‌توانید با مراجعه به دفتر ثبت شرکت محلی یا با مشاور حقوقی متخصص در الهیه، هزینه‌های دقیق و مرتبط با ثبت شرکت خود را مشخص کنید.

ما می‌توانیم شما را در مورد هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت و همچنین سایر مراحل مرتبط با ثبت شرکت راهنمایی کنیم.

 

مدت زمان ثبت شرکت الهیه

 

مدت زمان ثبت شرکت در الهیه ممکن است بسته به شرایط مختلفی از جمله نوع شرکت، پیچیدگی مدارک، زمان پرداخت هزینه‌ها، و شلوغی مراکز ثبت شرکت متغیر باشد.

در حالت عمومی، مدت زمان ثبت شرکت معمولاً در حدود یک هفته کاری است.

 

سوالات متداول در مورد ثبت شرکت در الهیه تهران

چه مدارکی برای ثبت شرکت در الهیه نیاز است؟
برای ثبت شرکت در الهیه به مدارکی مانند کپی شناسنامه و کارت ملی اعضا، آدرس محل فعالیت شرکت و استعلام نام نیاز دارید.

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت در الهیه چقدر است؟
مدت زمان ثبت شرکت در الهیه معمولاً بین ۷ تا ۱۰ روز کاری است.

هزینه ثبت شرکت در الهیه چقدر است؟
هزینه ثبت شرکت در الهیه بسته به نوع شرکت و خدمات اضافی مانند وکیل یا مشاور حقوقی متفاوت است.

آیا میتوانم نام شرکت را خودم انتخاب کنم؟
بله، اما باید نام انتخابی شما با نامهای ثبت شده دیگر تداخل نداشته باشد. این استعلام توسط دفتر ثبت شرکت انجام میشود.

آیا نیاز به مشاور حقوقی برای ثبت شرکت دارم؟
مشاوره حقوقی می‌تواند به شما کمک کند تا از صحت مستندات و روند ثبت شرکت اطمینان حاصل کنید، اما اجباری نیست.

آیا پس از ثبت شرکت نیاز به انجام مراحل دیگری دارم؟
بله، پس از ثبت شرکت باید آن را در اداره امور مالیاتی ثبت کنید و ممکن است نیاز به انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی داشته باشید.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on pinterest
Pinterest

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فایل آموزش رایگان ثبت شرکت

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
به بالای صفحه بردن مشاوره رایگان