وبلاگ ثبت فارابی

ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی بهداشتی1 min read

تاسیس شرکت آرایشی بهداشتی

مشاوره ثبت شرکت

مشاوران ارشد ثبت فارابی آماده پاسخگویی به شما عزیزان در خصوص امور ثبتی می باشد.

ثبت فارابی برای مشتریان عزیز تهرانی،امکان اعزام کارشناس ثبتی را فراهم کرده است.

همچنین برای تمامی مشتریان در تمام کشور امکان مشاوره رایگان ثبت وجود دارد.

مطالبی که در این مقاله میخوانید :

اگر قصد ثبت شرکت دارید ممکن است سوالات فراوانی در زمینه ثبت شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی و یا ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی برای شما به وجود آمده باشد.  اگر  قصد دارید که در زمینه  پخش لوازم آرایشی و بهداشتی را فعالیت کنید این مقاله را مطالعه کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم به تفکیک مراحل و مدارک ثبت شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی با مراحل و مدارک ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی را  تا حد امکان به صورت شفاف برایتان توضیح دهیم.

پس به شما توصیه می کنیم قبل از هرگونه اقدام در زمینه ثبت شرکت خود متن زیر را با دقت مطالعه فرمایید:

 

شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟

 

شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از پرطرفدارترین شرکت ها برای ثبت می باشد.

برای تاسیس شرکت آرایشی و بهداشتی همین امروز اقدام نمایید.

این شرکت همانند سایر شرکت های قابل ثبت در ایران امتیازات بسیار زیادی را به موسسین آن می دهد.

 متقاضیان ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر در موضوع فعالیت خود توجه و دقت کافی را نداشته باشند ممکن است در آینده با مشکلات و موانع بسیار زیادی روبرو گردند.

ثبت  شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی این اجازه را به شما می دهد که بتوانید کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در بازار را پس از عقد قرارداد با تولیدکنندگان مربوط به آن در سطح کشور و یا حتی خارج از کشور توزیع نمایند. 

 

 شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟

 

شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی به شرکتی گفته می‌شود که اجازه تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را داشته و اقدام به تولید و یا مونتاژ لوازم آرایشی و بهداشتی در داخل ایران می نماید.

 این نوع شرکت باید دارای پروانه بهره برداری و جواز تاسیس باشد.

تاسیس شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز به مجوز از ارگان خاصی ندارد.

 برای اخذ پروانه بهره برداری و جواز تاسیس در خصوص موضوع فعالیت این شرکت باید ابتدا اقدام به ثبت شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی نمود.

 سپس از طریق اداره صنعت معدن تجارت اقدام به اخذ جواز تاسیس کرد.

 پس از صدور اخذ جواز تاسیس میتوان برای اخذ زمین و احداث کارخانه و گرفتن پروانه بهره برداری اقدامات لازم را انجام داد.

 

تفاوت ثبت شرکت لوازم آرایشی بهداشتی با ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی در چیست؟

 

 با توجه به توضیحات فوق باید متوجه شده باشیم که ثبت شرکت لوازم آرایشی بهداشتی و ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی تفاوت‌های بسیاری دارد.

 چراکه نحوه تنظیم و موضوع فعالیت در این دو نوع شرکت کاملاً با هم متفاوت بوده و کاربری هر دو شرکت کاملاً با هم متفاوت میباشد.

 برای ثبت هر کدام از این شرکت‌ها باید به ارگان‌های مختلفی مراجعه کرد و نباید به اشتباه این دو شرکت را یکسان تلقی نماییم.

 

 مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟

 

برای ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی به مدارک زیر نیاز داریم کپی کارت ملی و شناسنامه موسسین شرکت اگر این شرکت به صورت مسئولیت محدود به خواهد ثبت شود حداقل دوست و اگر به صورت سهامی خاص بخواهد ثبت شود حداقل سه عضو نیاز می باشد گواهی عدم سوء پیشینه برای اعضای هیئت مدیره آدرس و کد پستی محل سکونت کلیه اعضا آدرس و کد پستی محل فعالیت شرکت تلفن ثابت محل فعالیت شرکت تلفن همراه کلیه اعضا و تلفن ثابت محل سکونت کلیه اعضا و نحوه تخصیص سهام به اعضا که از طریق موسسه فارابی در اختیار شما قرار گذاشته میشود

 

 مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟

 

برای ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی به مدارک زیر نیاز داریم کپی کارت ملی و شناسنامه موسسین شرکت اگر این شرکت به صورت مسئولیت محدود به خواهد ثبت شود حداقل دوست و اگر به صورت سهامی خاص بخواهد ثبت شود حداقل سه عضو نیاز می باشد گواهی عدم سوء پیشینه برای اعضای هیئت مدیره آدرس و کد پستی محل سکونت کلیه اعضا آدرس و کد پستی محل فعالیت شرکت تلفن ثابت محل فعالیت شرکت تلفن همراه کلیه اعضا و تلفن ثابت محل سکونت کلیه اعضا و نحوه تخصیص سهام به اعضا که از طریق موسسه فارابی در اختیار شما قرار گذاشته میشود.

 

 نحوه تعیین نام در ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی چگونه است؟ 

 

 برای تعیین نام در هر دو شرکت باید پنج اسم سه سیلابی که خاص که در فرهنگ نامه دهخدا معنا داشته باشد را به متخصصین موسسه فارابی اعلام کنید.

نکته : به دلیل قانون ممنوعیت استفاده از اسامی بیگانه نمی‌توان از کلماتی که در فرهنگ نامه دهخدا معنا ندارد استفاده کنیم.

در صورتی که اسم های پیشنهادی متقاضی از طرف کارشناس اداره ثبت شرکتها به دلیل مشابهت اسم شرکت های دیگر رد شود متقاضی باید در ظرف کمتر از ۳ روز کاری ۵ اسم خاص سیلابی دیگر را به موسسه اعلام نماید.

 

مقاله مرتبط: ثبت شرکت طراحی سایت

 

 اهمیت سرمایه اولیه در ثبت شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر است؟ 

 

سرمایه اولیه در هر شرکت یکی از مولفه‌های اعتبار بخش به شرکت میباشد.

 در زمان عقد قرارداد با هر سازمان ارگان و یا هر شخص حقیقی از طریق شرکت تان اولین مدرک مورد درخواست طرف معامله از شما اساسنامه شرکت می باشد.

 که  در اساسنامه میزان سرمایه اولیه شرکت درج شده است.

 باید به این نکته توجه کنیم که حتی اگر خود شما هم بخواهید با شرکتی قرارداد ببندید و سرمایه اولیه آن شرکت حداقل سرمایه مشخص شده توسط قانون یعنی ۱۰۰ هزار تومان باشد میزان اعتماد شما با آن شرکت کاهش خواهد یافت.

یکی دیگر از فوایدی که سرمایه اولیه هر شرکت برای آن دارد اخذ وام میباشد. 

شرکتها می توانند با مراجعه به بانک ها تا ۷ برابر میزان سرمایه اولیه خود با ارائه طرح توجیهی از بانک های مورد نظر درخواست وام نماید.

 برای شرکت هایی که قصد صادرات و واردات در حوزه فعالیت خود دارند سرمایه اولیه شرکت در افتتاح اعتبارات بین المللی و همچنین اخذ کارت بازرگانی بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

 اهمیت آدرس ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی چه میزان است؟

 

برای آدرس شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی باید به این نکته توجه داشت:

 که طبق قانون حال حاضر در اداره مالیات اخذ کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده برای هر شرکت نیازمند ارائه سند و یا اجاره نامه رسمی هولوگرام دار از یک ملک اداری و یا تجاری می باشد.

 پس اگر برای ادامه فعالیت شرکت خودتان به دنبال گرفتن کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده و یا کد کارگاهی می باشید باید آدرس ملک ارائه شده برای آدرس شرکت اداری و یا تجاری باشد.

 همچنین آدرس شرکت از حیث اخذ کارت بازرگانی برای انجام امور واردات و صادرات بسیار حائز اهمیت است.

 

مقاله مرتبط: ثبت شرکت تشریفات مجالس

 

اهمیت موضوع فعالیت در ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر است؟ 

 

در زمان ثبت شرکت باید موضوع فعالیت شرکت را به صورت تخصصی ویرایش نمود البته برخی از مشتریان عزیز  موسسه بین المللی فارابی موضوع فعالیت را خودشان تهیه می‌کنند.

در این صورت ممکن است در زمان ثبت شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی با مشکل ارائه جواز جمع آوری و یا مجوز مربوطه مواجه شوند.

 تنظیم موضوع فعالیت  از مهم‌ترین بخش‌های شرکت می باشد.

 موسسه بین المللی فارابی با در نظر گرفتن افق دید بلند مدت شما و با توجه به تجربه چندین ساله در زمینه ثبت شرکت میتواند بهترین موضوع فعالیت مربوط به حوزه فعالیت شما را تنظیم نماید

 

 مدت زمان ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی چقدر است؟

 

مدت زمان ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی پس از تکمیل مدارک توسط متقاضی و ارائه کلیه اطلاعات مورد نیاز موسسه بین المللی فارابی حداکثر ۲۰ الی ۲۵ روز کاری زمان خواهد بود.

 البته باید  به این نکته توجه کرد که مدت زمان ثبت شرکت در صورتی که موضوع فعالیت نیاز به اخذ مجوز داشته باشد پس از تهیه مجوز از سازمان مربوطه ۲۰ الی ۲۵ روز کاری زمان خواهد برد. 

 

 هزینه ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی چه مبلغی است؟

 

هزینه ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی با توجه به حساسیت هایی که وجود دارد و اهمیت مجوز یا غیر مجوزی بودن موضوع فعالیت از قیمت پایه ۸۰۰ هزار تومانی که موسسه بین المللی فارابی در نظر گرفته است شروع می شود.

اگر پس از مطالعه این مقاله تصمیم قطعی به ثبت شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته‌اید، توصیه ما به شما این است که از مشاوره رایگان در زمینه ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی توسط کارشناسان متخصص و وکلای مجرب موسسه ثبت فارابی بهره مند شوید.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on pinterest
Pinterest

دانلود فایل آموزش رایگان ثبت شرکت

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
به بالای صفحه بردن Call Now Buttonمشاوره رایگان